15-letnie dokonania WSPINKI

Podsumowanie 15-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie 15 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Skała Miłości w Mstowie

Skała Miłości w Mstowie to kolejny rejon na wspinaczkowej mapie Polski, przygotowany przez niestrudzonego Artura "Gumę" Pierzchniaka.

Park rekreacyjno - sportowy na Krzemionkach

Na tej stronie możecie dowiedzieć się wszystkiego na temat naszych działań prowadzonych w ramach programu teren WSPINKA i zmierzających do zrealizowania ambitnych planów "Stworzenie małego parku rekreacyjno – sportowe

Podsumowanie 10-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie 10 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Prace serwisowe i nowa droga na Łabajowej

Późną jesienią ubiegłego roku otrzymaliśmy informację od Pawła Mielnikowa (Szkoła Wspinania CERRO), który jest częstym bywalcem w Grupie Łabajowej, o niewielkim obrywie skalnym i pojawieniu się kruszyzny w okolicach drogi Ja wiedziałem, że tak będzi

Podsumowanie 9-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie niemal 9 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Podsumowanie 8-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie niemal 8 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Umowy Polskiego Związku Alpinizmu zawarte z D.O. IŚW Nasze Skały Włodzimierzem Porębskim

Do PZA został skierowany wniosek o udostępnienie informacji publicznej o następującej treści:

Park pod św. Benedyktem w Miejskim Programie Rewitalizacji Krakowa

Sukcesem zakończyły się działania WSPINKI, mające na celu wprowadzenie do zaktualizowanego Miejskiego Programu Rewitalizacji Krakowa, projektu stworzenia parku rekreacyjno-sportowego pod św. Benedyktem, na terenie którego znajduje się wspinaczkowy rejon Krzemionki.

Zapraszamy do Walca

Udostępniliśmy długo oczekiwany aktualny skałoplan Walca, położonego w Lesie Zabierzowskim niedaleko Wąwozu Kochanowskiego. Skała była systematycznie eksplorowana kilka lat przez Przemka Rostka, któremu pomagała grupa znajomych z Bartoszem Krzemińskim na czele.

1% dla WSPINKI za 2015 rok

W bieżącym roku otrzymaliśmy 7.080,90 zł z tytułu odpisów 1% od podatku dochodowego za 2015 rok, przekazanych przez 89 osoby. Jest to najwyższa kwota z tego tytułu, jaka wpłynęła na konto WSPINKI od początku jej działalności.

Czy Włodzimierz Porębski uzgodnił z UG Zabierzów dokumentację i instalację w Dolinie Kobylańskiej ?

Poprosiliśmy UG Zabierzów o przekazanie następujących informacji publicznych:

Czy Włodzimierz Porębski uzgodnił z UG Kroczyce dokumentację i instalację na skale Okiennik Wielki ?

Poprosiliśmy UG Kroczyce o przekazanie następujących informacji publicznych:

Podsumowanie 7-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie niemal 7 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Podsumowanie 6-letniej działalności WSPINKI

Wszystko, co osiągnęliśmy w czasie niemal 6 lat działalności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

1% za 2013r. dla WSPINKI

1% za 2013 rok dla WSPINKI

W bieżącym roku otrzymaliśmy 4.872,50 z tytułu odpisów 1% od podatku dochodowego za 2013 rok, przekazanych przez 76 osoby. Jest to najwyższa kwota z tego tytułu, jaka wpłynęła na konto WSPINKI od początku jej działalności.

Pomoc dla Artura Pierzchniaka

Artur "Guma" Pierzchniak
Artur "Guma" Pierzchniak przed wspinaczką na Kieżmarski Szczyt

Pomóżmy Arturowi Pierzchniakowi

Artur "Guma" Pierzchniak - wolontariusz WSPINKI od 2010 roku, potrzebuje pomocy. Od czasu wypadku w 2006 roku "Guma" ma bezwładną prawą rękę, a dotychczasowe działania medyczne nie przyniosły poprawy jego stanu zdrowia.

Podsumowanie dotychczasowej działalności WSPINKI

Wszystko co zostało osiągnięte przez dotychczasowe niemal 5 lata działaności WSPINKI to wynik ogromnej pracy i znacznego zaangażowania kilkudziesięciu wolontariuszy oraz dwóch osób z Zarządu Fundacji.

Miting Drytoolingowy RUDY KAMIEŃ 2014

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych wspinaczką zimową do wzięcia udziału w imprezie organizowanej przez KW Częstochowa. Miting Drytoolingowy RUDY KAMIEŃ odbędzie się 15 lutego w Częstochowie w nieczynnym kamieniołomie na Złotej Górze.

1% za 2012r. dla WSPINKI

W bieżącym roku otrzymaliśmy 4.749,20 zł z tytułu odpisów 1% od podatku dochodowego za 2012 rok, przekazanych przez 73 osoby. Jest to najwyższa kwota z tego tytułu, jaka wpłynęła na konto WSPINKI od początku jej działalności.

Nowe ringi na Okienniku i Dziewicy

Dzięki wsparciu jakie otrzymaliśmy w ramach odpisu 1%, zostały zainstalowane nowe ringi na skałach w Grupie Dziewicy oraz na Okienniku Wielkim.

Podsumowanie dotychczasowej działalności Fundacji WSPINKA

Podsumowaliśmy dotychczasową działalność Fundacji WSPINKA i mocno zdziwiliśmy się podwójnie. Najpierw widząc wielkość osiągniętych efektów, a następnie całkowicie nieproporcjonalną małość wsparcia społecznego, jakie otrzymaliśmy.

1% za 2010r. dla WSPINKI

PIT 2010

Jak co roku zachęcamy do przekazania odpisu 1% od podatku dochodowego na Fundację WSPINKA.

1% za 2009r. dla WSPINKI

Znamy już całkowitą kwotę jaka została przekazana na rzecz WSPINKI w ramach 1% odpisu od podatku. Na konto Fundacji wpłynęło łącznie 4.324,40 zł od 139 podatników.

Przekaż 1% na WSPINKĘ

Zachęcamy do przekazania odpisu od podatku na rzecz Fundacji WSPINKA.

Pit-37 - 1% (procent)

Jeden procent podatku

Przywilej otrzymywania 1,5 procenta podatku dochodowego od osób fizycznych, jaki daje status Organizacji Pożytku Publicznego, jest dla nas szansą na realizację wielu celów statutowych.